Ruimtegebruik

Stichting Burgerhart Amsterdam is met haar zalen uitermate geschikt voor bewoners initiatieven, partijen, vergaderingen, recepties, lezingen, bedrijfspresentaties, congressen, culturele evenementen, cursussen, trainingen, etc.

Kantoorfunctie

In het gebouw aan Sara Burgerhartstraat zijn ruimtes aanwezig geschikt voor

maatschappelijke en culturele organisaties die zich willen vestigen. De stichting zetten zich in

om ruimte te bieden aan maatschappelijke organisaties meer bijzonder actief op het gebied

van bijvoorbeeld activering van vrouwen, maatschappelijke betrokkenheid van alumni en

studenten, jongerenwerk en wijkactiviteiten.

Congresruimte

Deze ruime zaal is volledig geschikt gemaakt om een conferentie of vergadering succesvol te

laten verlopen. De zaal bevat moderne geluid –en beeldapparatuur. De conferentieruimte is op

aanvraag beschikbaar voor maatschappelijke initiatieven.

Vergaderruimtes

In het gebouw aan Sara Burgerhartstraat zijn diverse vergaderruimtes beschikbaar voor grotere en kleinere groepen.

Diverse bijeenkomsten ruimtes

In het gebouw zijn diverse multifunctionele ruimtes aanwezig voor diverse bijeenkomsten

zoals seminars en informatieavonden e.d. De ruimte is voorzien van moderne

presentatie en audioapparatuur. Eventueel kan er ook voor (afgestemde) kantine mogelijkheden verzorgd worden. Er is een keuken aanwezig. De keuken wordt geëxploiteerd door de stichting zelf. De bijeenkomstenruimte is op aanvraag tevens beschikbaar voor maatschappelijke initiatieven op wijkniveau of overige organisaties. De keukenruimte is tevens geschikt als ruimte voor kooklessen.

Er zijn diverse organisaties op locatie gevestigd met eigen doelgroep: Vrouwen / Jongeren / Gezinnen / Kinderen /  Ouderen

Niet alleen overdag, maar ook ‘s avonds of in het weekend! De afmetingen en details per te huren ruimte zijn hieronder aangegeven (er is geen lift aanwezig).

In het hele gebouw is gratis Wi-Fi beschikbaar.

Diverse hulpmiddelen, zoals een beamer, laptop en flip-over, zijn aanwezig of te huur (tegen een bescheiden vergoeding). Ook kunnen wij uiteraard zorgen voor koffie, fris, lunches enz.

Wilt u huren? Vul dan het reserveringsformulier onderaan deze pagina in.

Nog vragen? Neem dan contact op met Stichting Burgerhart Amsterdam per e mail info@stichtingburgerhart.nl of bel (020) 785 63 35.

Stel je vraag of meld je aan