Over Ons

ANBI

Een ANBI is een algemeen nut beogende instelling. Algemeen nut beogende instellingen (ANBI’s) genieten belastingvoordeel. Er zijn regelingen opgenomen voor de giftenaftrek in de inkomsten- en vennootschapsbelasting. Stichting Burgerhart Amsterdam is erkend als ANBI. Vanuit publieksbelang wordt meer transparantie geëist van een ANBI.  Als gevolg hiervan publiceert Stichting Burgerhart Amsterdam de volgende gegevens.

Statutaire naam:Stichting Burgerhart Amsterdam
Kvk nummer:41208239
RSIN / fiscaal nummer:804299389

Contactgegevens:
Contactgegevens van Stichting Burgerhart Amsterdam vindt u hier.

Doelstelling:
De stichting stelt zich ten doel: het (doen) bevorderen van de maatschappelijke participatie, emancipatie en integratie van iedereen – jong en oud – in Nederland.

Bestuurders:

Dhr. Y. Aydin

Dhr. M. Basoglu

Dhr. K Yegen

Beloningsbeleid:
De stichting Burgerhart Amsterdam beloont zijn/haar bestuurders op geen enkele manier, deze doen het werk volledig vrijwillig.

Beleidsplan:
Zie het document: Beleidsplan.pdf

Inhoudelijk en financieel Jaarverslag:
Stichting Burgerhart Amsterdam publiceert periodiek een inhoudelijk en financieel jaarverslag waarin de activiteiten, ontwikkelingen en een financiële verantwoording in terug te vinden zijn. De volgende jaarverslagen zijn beschikbaar.

Inhoudelijk Jaarverslag 2020: Inhoudelijk Jaarverslag 2020
Financieel Jaarverslag 2020: Financieel Jaarverslag 2020

➤ Inhoudelijk Jaarverslag 2021: Inhoudelijk Jaarverslag 2021
➤ Financieel Jaarverslag 2021: Financieel Jaarverslag 2021