Start onderhoud van ons gebouw

Stichting Burgerhart Amsterdam is verheugd om aan te kondigen dat we zijn begonnen met de reparatie en het onderhoud van ons gebouw aan de Sara Burgerhartstraat 1 en 3. Dit pand, dat sinds 28 januari 2020 officieel een gemeentelijk monument is. Belangrijke renovatiewerkzaamheden om zowel de historische waarde als de functionaliteit te behouden en verbeteren.

Ons doel is om ervoor te zorgen dat het gebouw gerenoveerd wordt in overeenstemming met de wettelijke regels.

Ons streven is dat de eerste fase van de renovatiewerkzaamheden, waaronder de vervanging van de kozijnen en andere noodzakelijke onderhoudstaken medio 2025 te voltooien onder voorbehoud dat de werkzaamheden geen vertraging oplopen.

Bij de modernisering van een monumentaal gebouw zullen zonnepanelen worden geïnstalleerd, de isolatie worden verbeterd en milieuvriendelijke materialen worden gebruikt om energie te besparen en de milieuvriendelijkheid te vergroten. Op deze manier wordt de duurzaamheid van het historische gebouw behouden en de energie-efficiëntie verhoogd, wat zowel de inwoners als de gemeente ten goede zal komen.

Dankzij uw steun en betrokkenheid kunnen we dit prachtige gebouw behouden en verbeteren voor toekomstige generaties. Samen zorgen we ervoor dat ons gemeentelijk monument een stralend middelpunt blijft in onze wijk.

Blijf Op De Hoogte

We zullen regelmatig updates geven over de voortgang van de werkzaamheden op onze website en sociale media kanalen. Houd onze pagina’s in de gaten voor het laatste nieuws en aankondigingen.