Burendag september 2020

In samenwerking met Huis van de Wijk Aker is op vrijdag 25 september 2020 heeft Burgerhart Amsterdam weer een thema avond georganiseerd in het kader van Burendag. Het was een mooie avond met toespraken over het thema burendag, live muziek en hapjes. Onze vrijwilligers hebben op die avond ook het speciale gerecht ashura uitgedeeld aan hun buren. Een traditionele zoete gerecht. Er hebben ongeveer 30 personen deelgenomen aan deze avond.

Causes

Medical Aid

GOAL : 1500 $

Ethical Support

GOAL : 3457 $

Causes

Medical Aid

GOAL : 1500 $

Ethical Support

GOAL : 3457 $

• April Harris schreef:

Fusce urna augue, volutpat quis pharetra nec, fringilla a enim. Etiam dapibus accumsan libero vehicula vestibulum. Nunc justo augue, vehicula vel mauris id, blandit laoreet urna. Integer placerat euismod lorem vitae viverra. Sed cursus est justo, quis consequat est lacinia id. Praesent semper pulvinar sollicitudin.

• Jack Johnson schreef:

Donec diam felis, euismod et mollis ut, finibus ac enim. Vestibulum venenatis porttitor neque, sit amet volutpat urna mollis at. Fusce vulputate et diam nec bibendum. Maecenas pharetra mollis mauris. Aenean in venenatis mi. Donec at arcu non elit dictum elementum.

• Jane Mgrayan schreef:

Stel je vraag of meld je aan

onderwerp
bericht